• standaard

Omnichannelstrategie

Consumenten en B2B afnemers denken niet in offline en online. Die gebruiken de kanalen door elkaar heen en vergelijken aanbieders zoals het ze uitkomt. smart&you helpt organisaties bij het opzetten of verbeteren van de omnichannel strategie. Bijvoorbeeld door te kijken op welke manier de winkelvloer en internet elkaar kunnen versterken, of door te onderzoeken welke kansen online service biedt of hoe de salesafdeling ondersteund kan worden met een online proces.


Onderdelen:

• Doelstellingen formuleren

• Analyse customer lifecycle en keuzeproces doelgroep

• Product- en serviceconcept

• Interne organisatie

• Concurrentie benchmark

• Omnichannel concept

• Roadmap implementatie

• Training en begeleiding interne organisatie


Hoe kunnen we u helpen? Maak vandaag nog een vrijblijvende afspraak!
 

  • * velden zijn verplicht.

 

Nieuws

  • Zorg dat je niet te laat bent! Belangrijke aanpassingen privacywetgeving voor jouw website!

    Let op: 25 mei 2018 komt steeds dichter bij. De nieuwe wet Algemene Verordeni...

    Lees meer
Meer nieuws